Merhabalar güzel anneler.. sizlere bir sorum olacak.. 35 haftalık hamileyim.. bu ikinci gebeliğim.. ilki normal doğumla dünyaya geldi.. bu gebeliğimde riskli durumum söz konusu olduğundan doktorum sezaryen olabileceğimi normal doğumun riskli olduğunu söyledi.. sorum şu İlk doğumda süt vermekte sıkıntı yaşamadım ama sezaryan sonrası sütun gelmesi uzun sürer mi? Mama almalı mıyım? Benim gibi ilk doğumu normal ikinci doğumu sezaryen olanlar varsa ve yanıt verirlerse çok sevinirim 😊