mirac_le Kızlar şimdi haberlerde gördüm. Olay Adana’da olmuş ama reklam olur diye hastane ismi vermiyorlar. Özel bir hastaneymis. Bilenler varsa yazabilir mi? Yazık bebeği düşürmusler, yoğun bakimdaymis ve olayı hastane kabul etmiyormuş.
zehranurr mirac_le bide olayı kabul etmiyorlarmıymış. İyi ben düşürdüm o zaman ben doğurttum çünkü. Pislikler ya
Lulemom mirac_le ortadoğu hastanesi diyolar. Ben de bi kaç gün önce gördüm çok üzüldüm. Adana sayfalarında paylaşıldı. Herkes yorumlarda ortadoğu da olmuş falan yazıyodu. Hatta başka şeyler için de ortadoğuyu kötülemişler hep