Yaseminsglm olumlu yorumlar yapılmamış ama ben 2018 kızımı çakmak Erdemde dünyaya getirdim gayet de memnun kaldım ikinci gebeliğim kontrollerim yine orda birkaç haftaya orda doğumum olcak tekrar odaları gayet güzel ve temizdi hensireler gayet ilgili ben şahsen memnunum