Yenianneee21 Merhaba 14+1 haftalık hamileyim gece çok çok hafif bi lekelenme olmuş sizce önemli midir? Dün temizlik yaptım bişey olmuş mudur yaşayan var mı🥺🥺
zehranurr Yenianneee21 evet önemlidir tabi ki. Gebelik boyunca her lekelenme önemlidir doktorunuza söyleyin ya da hemen hastaneye gidin
myylittleebabyy Yenianneee21 Allahın izniyle bir şey olmaz inşallah ama bir doktorunuzla görüşseniz, içiniz rahat eder, ihmal etmemekte fayda var 🤗
Mom726272 Yenianneee21 benimde en son lekelenme 14 haftalıkken oldu öncesinden geçti deyip bıraktığım progestan vardı onu kullandım şükür 27 haftalık oldu bidaha denk gelmedim ama doktoruma da sordum oda rengi ne olursa olsun normal değil dedi sancın kanaman yada pıhtı düşürme olursa direk acile gel demişti geçmiş olsun randevu alamıyorsan acilden giriş yap en azından bebeğin durumuna bakılır kanama alanı olup olmadığına bakılır
Fatma_veysel25 Canım inşallah sağlıkla bebeğini kucağına alırsın öncelikle 😍🤲bnm bir arkadaşım da öyle oldu düşük riski var denildi fitil başlatmıştı şimdi 6 aylık bir sıkıntısı yok 🤭doktoruna görün canım geçmiş olsun
Yenianneee21 Esrakin gittim kendi doktoruma sağolsun aldı hemen çok şükür bebek iyi yine de progestan verdi hap 🙏🏻
Esrakin Yenianneee21 agizdan alinca yan etkileri cok fazla 4 aydir fitil olarka kullaniyorum cnm agizdan aldigimda cok fazla halsizlik bas dönmesi yapiyor
pikachuu Yenianneee21 Merhaba. Agizdan alma alttan fitil dha etkili. Bide agizdan alinca dehset bas donmesi ve mide bulantisi yapiyor. Ben 2 kez ictim dunyam sasti