Acelya-nn bu post çok açıldı gözü kapalı tavsiyem canım depend 3 yıl önce normal doğum yaptım ben depend giydim üstüne pijama giydim iç çamaşırı kullanmadım hiç eve geçince kalanları bitirdim kanama azalınca ped kullandım hasta bezi bağlanmıştı doğumdan hemen sonra ama çok büyük hışır hışır sesi rahatsız ediyodu 1 paket yeter depend alırsan bende 27 haftalık hamileyim gene depend alırım