Busramnida Bebeğiniz Sağ da mı, Sol da mı ve Cinsiyetiniz nedir merak ettim ve aklıma takıldı herkesin aynı olma olasılığı yüksek mi ki Sağ taraf Erkek, Sol taraf kız Doğruluk Payı nedir?🙄🤩
zehranurr Busramnida doğruluk payı 0 😂😂 böyle bir şeyin doğruluk payı olsaydı doktorlar haftalarca beklemezdi herhalde cinsiyet söylemek için
Hilkatkaradagli Busramnida Ne kadar yanlış gibi gelse de bende de aynı öyle oldu solda kız sağda erkek:)
Busramnida zehranurr Hiç mi tutmuyor ki 🙄 çok haklısın 😂 Eee senin bebiş ne tarafta ve cinsiyeti nedir 🥰
zehranurr Busramnida zaten %50 bir ihtimalden bahsediyoruz canım. Tutmuyor demeyelim denk geliyordur muhakkak
Hilal-95 Busramnida benim de ilk hissetiğim hareketler hep sağda hatta eskilerin uydurduğu bişey olduğu için annem erkek olduğunu öğrenınce sağdamı hissediyorsun dedi evet dedım hep sağda hissediyorum 🤣🤗 tabi nekdar doğrudur bilemem🤗
Busramnida Hilal-95 Benim de ilki sağ daydı erkekti 😂😂 ama bu solda şuan ne bilmiyorum bakalım hayırlısı 😂😍
Busramnida Ozgu_momy Yani ilk başlardan itibaren o tarafta bi kasılma ağrı kıpırdama vs hiç yaşamadınız mı 🥰 kaç haftalıksınız ki 🤗