Hilal-95 Merhaba anneler ben yarın tetenoz aşısı olucam ama buzamana kadar doktoruma hiç sormadım genelde olunuyor diye ben troid ilacı kullanıyorum ikisi herhangi bı sıkıntı yaparmı sağlık ocağında olacağım yarın ordaki doktorda sorarım ama burada her hangi bilgisi olan paylaşabılırmı hiç aklıma gelmei buzama kadar gece uyandım birden aklıma takıldı sormak istedim🙈
zehranurr Hilal-95 siz yinede doktorunuza sorun. Sağlık ocağında ki hemşire bana ısrarla doktorunuzla görüştünüz mü onaylıyor mu diye sormuştu.
Edaaltintass Hilal-95 bende troit ilacı kullanıyorum 2 gün önce tetanoz oldum ilaç kullandığımıda söyledim kimse aksi bişey söylemedi yaptılar. Herhangi bi kötü etkisinide görmedim :)
Baharimmmmm06 Hayir canim hic bir sakincasi yok bende triod ilaci kullaniyorum gecen ay tetenoz asisi oldum simdi ikinci dozumu olacagim.
Ebru_Al Bende troid ilacı içiyorum ve 3lü aşı oldum.()Tetanoz, Difteri, Boğmaca()İlk 2 gün ateş ve kas ağrısı yaptı sonra yavaş yavaş geçti.
Hilal-95 Ebru_Al bana nolursa olsun ağrı felan sorun değil onun dışında sıkıntım olmasında teşekkür ederim 🤗 içim rahatladı hiçde sormadım doktoruma çok saolun hatta bende komple bitirmek istiyorum tetonozu bakalım 🤗
durununannesiiiiii Bende troid ilacı kullanıyorum doktorumda biliyor kullandıgımı tetenoz aşısı yaptır demişti bana bende geçen ay yaptırdım bikaçhğn çnce ikinci dozu yaptırcam
Hilalyrdkl Hilal-95 ben daha sağlıkocağına kayıt yaptırmadığım için kaçıncı hafta da olduğunu bilmiyodum aşının . Hep aklımda soru işaretiydi . Öğrenmiş oldum sayenizde teşekkürler .
Hilal-95 Edaaltintass teşekkür ederim yaptırmadan bende sorarım bi ordakı doktora sonucda kadın doğum doktorum bılıyor troid ilacı kullandığımı bşy olsa söylerdi ilgili bir doktor cnkü🤗
Hilal-95 Hilalyrdkl rica ederim beni sağlık ocağı aradı 14 haftalıken ozaman kayıt açtılar 21 haftalıken gelıceksın diye kağıt verdi okadar ben kontrol için felan gitmedim hiç soru soruyorlar felan kilona bakıyor cnm