MineLule Kendime pijama aldım hastahanede giymek için, eve geldim sonra aklıma geldi ben uzun kol aldım ama sezeryan olacağım kolumda serum olacak kısa kol alsaymışım keşke. Kestirsem mi kollarını?
Sedakbyk MineLule serumu elimin uzerinden baglamislardi cok rahat hareket ettirmistim ben ekim sonu dogum yaptim hastane sicakti kisa kollu aldim,2 hafta sonra dogumum var zaten bu sicaklarda uzun kollu giyemem kisa kollu aldim.hastaneden cikana kadar serum bagliydi bende.
MineLule Zeynep_elam Altı yıl önce doğum yaptığımda serum kolumdaydı çıkarmamışlardı . Bebeği emzirirken hemşire bebeği serumun üstüne koymuş her yerimiz kan olmuştu 😢 sonra ne zaman çıkardılar hatırlamıyorum
Zeynep_elam Bende üç sezeryan geçirdim hep kışa denk geldiği icin uzun kollu giymiştim sorun olmamisti