Merhaba arkadaşlar. 13 haftalık hamileyim ve normalde çok sevdiğim kuruyemişlerden hamilelik başından beri çok tiksindim ve hiçbirini yiyemiyorum. Doktorum özellikle günlük ceviz fındık badem yemem gerektiğini söylüyor ama yiyemiyorum. Bunları bir şeyin içine katıp harmanlasam, tadını yumuşatsam diyorum neyle karıştırsam hangi besinlerle yesem bilmiyorum. Önerileriniz varsa bekliyorum. Bunları nasıl yiyebilirim?😏