Kızlar biraz özel olucak ama vajinamda yanma var acıyor galiba enfeksiyon oluşmuş peynirimsi bi akıntı oluyor alt komşuma da sordum doktora gidip ilac yazdırayım diye hamilesin Yazmaz dedi maydonaz suyu yap iç dedi maydonaz hamileyken iyi degil diye biliyorum düşüge neden oluyor diye biliyorum yanlış bilmiyorsam başka yapabilcegim bişeler varmı doktora gitsem ilac yazmaz mı bilen yazsın lütfen cok acıyor 🙄