Gzmysf1608 Melin —Zeynep SARE — maysa arasında kararsız kaldık siz ne düşünüyorsunuz hangisi kuşağa hoş geliyor ?
annesinin_beybisi Gzmysf1608 tabiki de zeynep sare diğer iki isim açıkçası pek türk ismi gibi değil yabancı ismi gibi
Kbrnrmrt Zeynep sare. Bazı isimler yeni yeni konuluyor anlamları çok güzel hatta yeni çıkmamış ama ben insanlar duyduğunda “o ne demek” yerine beğenecekleri isimleri tercih ederim.
Gzmysf1608 Findikaltinim benimde bir gün kızım olursa koyacağım diyordum ama şimdi tek kişilikler düşülmğyor bir de söylendiği gibi kolay koyulmuyormuş🙈🙈🥰
Merverdgn Melin 🤍 söylemesi çok güzel kibar bir isimmiş ilk kez duydum. Bizim cinsiyet belli değil henüz ama klasik isim koymayı düşünmüyorum Melin gibi farklı bir isim olmalı