Feminenia siz erkenci davranıyorsunuz. Her 4 hamilelikten 1 i regl döngüsünde sona erip vücuttan atılır ve kadınlar bunu farketmez bile. Bu yüzden doktor su an onaylamak istemiyor görüneni. Doktora gitmeye gerek yok regl geçtikten sonra idrar pozitif çıkıyorsa, 6-7. Hafta gibi ilk randevunuzu alıp gidin hem kese hem kalp atışı görmeye ☺️