Merhaba hanımlar. Bugün itibariyle 36.haftaya girdim. Normalde bebişim cok hareketlidir. İki gündür cok hareket etmiyor. Bugün kontrolüm var aslında ama yine de endişelendim bu haftalarda hareketin azaldığını biliyorum ama ne kadarlık bi azalma normal kabul edilebilir bilginiz var mı? Kimi 2saat belirleyin 10kere hareket edecek bu sürede kimi gün içinde 10hareket diyor. Doktorlarınız ne söylüyor bu konuda?