Kardelen1cengiz benimde ilk gebeliğim nasipse 10 Kasım doğum, ben kıyafeti en sona bırakcam indirimden yakaladıklarımı almaya başladım.Bir liste yaptım ihtiyaçların hepsini yazdım gereksiz bir şey almamak adına liste üzerinden gidicem Mustela günlük çözüm setini aldım ilk şampuan pişik önleyici ve masaj yağı var içinde.Kamera aldım, depend xl bulunması zor oluyordu bulmuşken onu aldım.Geçen ay doğum günümdü bebeğe hediye almak istediklerini söyleyenler oldu valla hiç utanmadan listeyi attım ihtiyacım karşılansın en azından diye onlar da listeden anne yanı beşiği, oyun halısı, odasına halı falan almışlar.Şimdi süt sağma makinası aradan çıksın istiyorum onu alıcam maaşım yatınca bide biberon,emzik falan. Böyle böyle gidiyoruz bakalım ufaktan ☺️