Gamze65 Merhaba arkadaşlar 30 haftalık hamileyim maddi durumlardan ikinci el bebek elbisesi düşünüyorum sizce sağlıklı olur mu bir sıkıntı yapmaz değil mi?
Beyzan Gamze65 hiç bir sıkıntı olmaz. Tutumlu anne ya da dolap uygulamasında toplu satış yapan anneler var çok da temiz ürünler var. Bebek.her kıyafeti giyip eskitemiyor. Hızlı büyüyor. Alırsınız mis gibi yıkar utulersiniz tertemiz olur..vakti gelince durumlar düzelince gönlünüze göre her şeyin en güzelini alırsınız inşallah 🌸🌸🌸
Aysobaciniz Gamze65 güzel yıkayıp ütüledikten sonra ne olacak zaten yıpratmıyorlar bende bi kaç birşey aldım ablamında bebeği yeni doğunca oda ayırdı onlarıda kullanacağım zaten büyüdükleri için yepyeniler 😌
yamacinannesii Gamze65 bence birşey olmaz onu giyen de bebek yani sonuçta yıkarsın ütülersin mis gibi ☺️
Gamze65 Bende öyle düşünüyorum sadece endişe ettim 7 yıl oldu ikinci annelik hayalimdi rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah. Teşekkür ederim ❤️
Dilekcnkn Gamze65 Hiç birşeycik de olmaz ayakkabı falan olsa hijyenik olmaz ama kıyafeti güzelce yıka , ütüle mis küçükken bizde dolaşımlı giyinirdik 😂😂
Meleekdincc Gamze65 Canım hiç bişey olmaz çünkü mağazalardan veya internetten aldığımız kıyafetlerin temizliği de şüphe konusu bizimde çoğu kıyafetlerimizi komşum verdi güzelce yıkadım utüledm mis gibi oldular
Sakinem212 Gamze65 bende 2 el kıyafet giydiriyprum ama almıyorum çevreden topladım aldığım yenilere var eskide giydiriyorum yakın zamanda doğum yapan biri varsa isteyebilrisniz bende kıyafet dağıtrım 2 hamileye böyle böyle herkes kullanıyor kendine sadece kıyafetten değil yürüteç oyun halısı gibi şeyleri verdiğimde oldu güzelce sabunla yıkayın ütüleyin bişey olmaz.
esrvl Gamze65 bende hiç kıyafete para vermedim tanıdıklardan istedim. Ne olacak ki sonuçta bebekler hemen büyüdükleri için kıyafetlerde eskimiyor
marbling10 Gamze65 yok canım sıkıntı olmaz, az kullanılmış almaya özen gösterin ücretle alacaksanız eğer. Ama birisi verecekse siz iyileri temizleri elersiniz güzelce yıkarsınız. Zaten bebek kullandığı için temizdir, yıkayıp ütüleyince mis gibi olur☺️☺️
Gamze65 İkinci el alacam öyle tabi bebekler çok temiz ama bazı annelerin saklama halleri biraz kötü 😊teşekkür ederim hepinize ayrı ayrı içimi rahatlattınız çok sıkıntı yapıyordum kendime artık değil 😍