5 haziranda transfer olmuştu biliyorsunuz ara ara adet olmuşum gibi sancılarım vardı 11/12 ye bağlayan gece doktorumun sekreteri acile gitmemi söyledi acil tek yapacağı bthcg bakmaktı yanı neredeyse 7. Gün oluyor kan değerim 0.100mlU/mL maalesef adet olmuşum gibi sancılar devam. Progestan ftil günde 3 duphaston3 estrofem 3 folikasit 1 ve 5gün iğne oldum şimdi iğneye tekrar başla dedi hemşire. Benim gibi 7. Gün değeri böyle olupta olumlu sonuçlanan varmı ?