Merhaba, 40.haftadayiz . Bu hafta sürekli mide ekşimesi ve ishal sorunum var bebeğime birşey olacak diye korkuyorum ☹️ Rahatsızlıklar biraz geçiyor gibi oluyor sonra yine oluyor midem sanki yediklerimi hiç hazmetmiyor. Ki hiç de bişe yemiyorum korkudan.
Bu sorunu yaşayan var mı