pamugunannesi2 Edasel benimde öyleydi canım 7 haftada bebek göründü karından bakılınca gözükmedi Altan Ultrasyon bakınca gördü geç döllenme olduğu için
Ayseer0402 Edasel Ceylan01-13 benım degerim normal 291 cıktı 0 ı yok bıldıgımız 291 ebe dedıko kan testınde 50 üstüyse brdaha yaptrmana gerek yok dedi tahmınen 4 hafta 6 günlük dedi cok merak edyrm yarın gdcem bazısı gözükür bişiler dıyor bazısı daha gözükmez diyor bılemedım ben de
Ayseer0402 Ceylan01-13 tamam canım bende 473 anladımda dedim nasıl yok demısler benımde degerim 291 cıktıda dedim yok mu
Ceylan01-13 Ayseer0402 valla bana direk biz bu degere negatif diyoruz xedi kadin dogum acil ama bem yine polikinluge randevu aldim cnm o zaman da iste kese gozükmedi yine 1 hafta 10 gun gecti gittim kese gözüktü bebek gözükmedi ka d egerim yükselmisti