Merhaba öncelikle 21 haftalığız doktoruma saat erken olduğu için yazamadım ilerleyen saatlerde yazacağım ama yine de içim rahatlar belki diye burdaki tecrübeleri de görmek istedim. Bu gece karnımda çok ağrı vardı gaz sıkışması gibi hissettim ve hazımsızlık çekiyordum sanki ama hafif kasıklarımda da nabız atımı tarzında ağrı oluyordu. Biraz gazımı çıkarmaya çalışıp uyudum. Uyandığımda ağrım geçmişti ama ishal oldum. Geçen iki hafta önce tansiyonum yüksek çıkmıştı sağlık ocağıda bana takip et bir hafta dediler bir iki gün normal çıkınca takip etmeyi bıraktım. Şimdi biraz baş dönmesi ve mide bulantısı yaşıyorum. Cumartesi günü çiftliğe gitmiştik akşam serindi biraz rüzgarda oturdum acaba soğuk mu aldım yoksa yüksek tansiyondan zehirlenme falan mı yaşıyorum çok tedirginim uyuyamıyorum ama mide bulantısı ve hafif baş dönmesi dışında bir şikayetim de yok zehirlenme ile ilgili bir post okudum biraz korku oluştu içimde karnımda da biraz hareketlilik hissediyorum tekme atıyor sanırım gerçekten iyi mi yoksa bana şu an ihtiyacı mı var ne yapacağımı şaşırdım abartıyor muyum acaba yardım eder misiniz