Asli_miran Kızlar 39+4 haftalığım ve başım şiddetli bir şekilde ağrıyor yani öyle böyle değil uzanamıyorum bile geçmesi için ne yapabilirim
Cordeliaa @Asli_miran doktorum şiddetli baş ağrısı ve tansiyon yüksekliği olursa hemen gel demişti,o geldi aklıma. Rabbim şifa versin
Curcu Asli_miran bugün tansiyonunuza baktırın mutlaka sağlık ocağı veya eczaneden. Hamilelikte tansiyon çok önemli