Selam canımm aynı haftadayiz 34+4 oldum bendede var ne saga yatmama izin veriyor ne sola zor yuruyorum bazen bı sıkıştırıyor beni sıcaklar ayrı dert bide iki gündür rahmim ağrıyor sağ tarafı çok kötü bişeymis Allah’ım kimseye yaşatmasın sağdan sola zaten zor dönüyordum şimdi ağlaya ağlaya nerdeyse okadar yinede şükür diyelim sağlıklı sıhhatli alalım kucağımizada 🤲🏽