Ysfsltn 37+4 haftalık hamileyim 2 gündür el ve ayağımda gece aşırı kaşıntı oluyor bu gece kaşıntıdan uyuyamadım , kaşınmaktan yaralar oluştu doktora gitmeli miyim bu durumda oln bar mı benim gibi
babyandmommy Ysfsltn canım bende o şekildeydim karaciğer enzimlerine bi baktır, bende gebelik kolestazı çıktı