Htcyalmanci Uygulamaya göre son 10 gün yazıyor heyecanlı ve zorlayıcı bir süreç artık nst de sancılarım var ama açıklığım yok süreç nasıl işleyecek acaba Allahım hepimize çok kolay doğum yapmayı nasip etsin işallah 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Bihitta Htcyalmanci bende saydım 0 gün yazıyor 😂 41.hafta oldu tık yok.. Allah yardımcınız olsun sağlıkla kavuştursun inşallah 🙏
Fatosef Htcyalmanci bende sayıyorum ama gelen giden yok gelmeye pek niyeti de yok son 2. 41 haftayı da görcez bu gidişle.
Uykucu2307 Htcyalmanci bizimde 23 kaldı. Çok stres oluyorum her an gelecek diye.siz nasıl sabrediyorsunuz maşallah. Biz kaçta dogucaz bakalım merak ediyorum. Eşimle hergün kaç oldu diye sayıyoruz😊
Htcyalmanci Bihitta amin işalllah Hepimiz sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin rabbim🤲🏻ben de öyle olursa diye düşünmüyor değilim 😅😅nasip de ne varsa onu yaşayacağız bakalım doktorunuz birşey demiyor mu doğumla ilgili
Bihitta Htcyalmanci Herşey normal olduğu için 41 haftadan önce suniyle de başlatmıyorlar doğumu, yarın randevum var herhalde en fazla ⅔ güne suniyle doğumu başlatacaklar.
Htcyalmanci Fatosef nasip bekleyeceğiz mecbur sağlıklı sıhhatli olsunlar da elbet bir zamanı vardır doktorunuz birşey demiyor mu doğumla ilgili
Fatosef Htcyalmanci ozelde gittiğim doktorum ameliyat dedi. Bende normal istiyorum diye devlete gittim onlar da günün var hala bekle dediler. Başı kanalda değilmiş hala ve açılmam yokmuş. 🙄
Ozgepoyrazaden Hilal_57 son 10 ama yok . Kızlar biraz nazlı oluyor sanırım . Gerçi bende 10 aylığa yakın doğmuşum 😬sağlıkla alalım kuzularımızı kucağımıza
Hilal_57 Ozgepoyrazaden bizimki de kız yerleri sıcak ya hiç niyetleri yok gelmeye hanfendilerin 😄 sağlıkla kucağımıza alırız inşallah 🥰
Htcyalmanci Bihitta çok şükür benimde normal bakalım son 10 gün içinde sürpriz yapıp gelmezse süreci bilemiyorum nasıl işleyeceğini
Senemunlu Htcyalmanci sonn 11 yalanci sancilwr oluyor . Kasiliyor toplaniyor aaa geliyor galiba diyoruz sonra yine yok shshshshs makara yapiyor bizimle