Elisamomm Sabah 6 gibi hastanede yatışım yapılacak sezeryan doğum olacak kızlar korkuyorum endişeliyim biraz dua edin 🙈🤲🏻🤍
Htcyalmanci Elisamomm Allah yardımcın olsun işallah herşey yolunda gider kucağına sağSalim alırsın meryem süresini oku girmeden sezeryana rahatlatır tüm kolaylıklar seninle olsun 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
AysenO Takip ettiğim kişilerden biri de sendin 🥰 herkes birer birer doğuruyor😌 Allah yar ve yardımcın olsun inşallah 🙏🏻 meleğine sağlıkla kavuşma dileğiyle 🌼👶🏻
yarencaliskan AysenO amin amin çok teşekkür ederim canım benim rabbim herkese hayırlı doğumlar nasip etsin ❣️
Didonutella Elisamomm canımmm benim de saat 10 daaaaa 🥴 ben de aşırı heycanlıyım sen yatmış olmalısın.
EsmamM18 Elisamomm ay bugün herkes doğuruyor. Benim de 8 de yatışım yapılacak. Bir nefeste inşaAllah ❤