Busra333 Goxun çok haklısınız gerçtken bazen dayanamıyorum burada sizleri de üzmek istemiyorum ama dayanamayıp post açıyorum 😟🤦🏼♀️
Saripapatyam1 Busra333 her annenin yaşadığı olaydır eminim. Hamilelikten sonra da geçmiyor bu defa da bana bisey olsa bebeğime kim bakar korkusu başlıyor.. Rabbime emanetiz herşey Allahtan diyip Allaha sığınmaktan başka için rahatlamaz
Busra333 Saripapatyam1 hadi ya bi de o korku mu başlayacak 😀😀🤦🏼♀️ Ah ah şimdiden ben bu korkuyu yenemiyorum 🙄😄
Selver90 Busra333 çoğu insanda oluyordur bence .psikolojilerimiz çok değişik oluyor.ben doğumdan sonra eşime bakıp bakıp ağlardım dünyada tek kalmış ben oğlumla o yanlız boynunu bükük görürdü gözlerim bakar bakar ağlardım 🤭şimdi hep bebekmi dusunucez hicbirsey ikimizin olduğu gibi olmicak iyi anne olabilecek miyim ölürsem ne olucak kim bakicak vs vs herşey aklına geliyor insanın .sıkma canını
Busra333 Selver90 hadi yaaa:))) ay ne değişik duygular tabi suan onları yaşamadığım için bilemiyorum ama suan sadece bu kötü duyguları hissediyorum 🙄🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Zeyno78 Busra333 Ben de çok korkuyordum. 13 gün oldu doğum yapalı. Ağlayarak girdim doğuma. Çok stres yapmıştım. Korkudan, stresten uyuşmadım ameliyatta. Genel anestezi yaptılar mecburen. Sakin olun gerçekten stres , korku çok etkiliyor.
Selver90 Busra333 Çok normal canım yanlız değilsin heleki şimdi ikinci geliyor artık kocamami ağlasam oglumami ağlasam nasıl olur bilemiyorum bende şimdiden doğuma bile oğlumu yanıma almak istiyorum🤣tek kalıcak bensiz ne yapar nasıl uyur vs doğduğu günden beri hep koynumda nereye gidersem pesimde bende oğluma öyleyim biran gözümden ayırmam ailem çocuğu memleke götürelim dedi aslaaaaa ben onsuz yapamam bu nasıl teklif diye resmen çıldırdım .tuvalette bile ayrilamiyoruz eşimle bile nadir bakkala gönderirim doğumdan sonra beni fena lohusalık bekliyor 🤭🤣
Busra333 Selver90 hadi yaaa:))) o kadar mı 😊😊 evlat tabi bambaşka bir duygudur mutlaka ben karnımdayken bu kadar baglandıysam bide doğmuş halini düşününce tabi 😀😀😀 bende sürekli yok 40. Haftaya kadar doğmazsa kakasını yerse yada normal değil bi anda sezeryan derlerse. doğum anında normal doğumda sancıdan ölürsem ohoo bisürü şey düşünüyorum 🤦🏼♀️
Angelangell Selver90 Aynen cnm hele bide doğuma giderken evdeki çocuğunu bırakmakta zor geliyo. İlk doğumda bana bişey olursa annem napar diye ağladım. Şimdide oğlumu düşünüp duruyorum
Selver90 Angelangell evet canım ya ne yapicaz biz valla ilk çocuk her bakımdan şanslı ve kolaylık kafa rahat oluyor