1 ay önceden gelen erkenci bir kuşun annesiyim 😊 Şuan doğması gereken zamanlarımizken biz 1 aylık olduk hatta nur topu gibi bir kolikimiz bile var 😏 Hikayeme geçeyim 🥳🥳 13 Haziranda bir anda akşam vakti suyumun birden boşalmasiyla anladım dogumumum başladığını . Ne sancım ne acilmam vardı . O akşam yatisim yapıldı . Tabi ciğer geliştirici nst felan derken herşey çok şükür normal ilerledi . Heyecandan sabaha kadar uyku yok tabi ☺️ Sabah 7 de suni sancı almaya başladım evet işte başlıyordu bir kaç saat sonra kızım benimleydi . Hep olumlu düşünüp pozitif yaklaştım . Kafamda normal doğum vardı ama ben kendimi hiç sartlamadim . Çünkü kızım 35+6 da geliyordu ve küçük olduğu için doktorum kendini itmekte zorluk çekeceğini ama son ana kadar normal için cabalayacagini söyledi öylede oldu 💕 Artık saat öğlen 13.00 di ve doktorum gelerek 1 saat daha bekleyelim gelmezse bebeği riske atmayalım diyerek sezeryan doğum için konuştuk . Tabi bende sancılar tavan hemen epidurel isteyip sancılarını hafiflettik . Ve o an saat 14.15 de 9 buçuk cm acilmayla dogumhaneye giriş yaptım . 14.28 de bir ses duyuldu ❤️❤️❤️ kızım artık benimleydi ve çok şükür sağlıkla birbirimizden hiç kopmadan çıktık o dogumhaneden 💕 Güzel anneler her doğum kendine has kendine özel . Lütfen kendinizi bir doğuma odaklamayin . Aslında sizin istediğiniz değil de bebeğin istediği gibi gerçekleşiyor doğum . Rabbim bana gönlüme göre çok güzel bir doğum nasip etti inşallah sizinde gönlünüze göre olur herseyiniz . Hiç korkmayın hep pozitif olun inanın sizin enerjiniz bebeğe yansıyor . Kızım 2 kilo 345 gram dünyaya geldi . Diyorlar ya 2500 kilonun üzerindeyse korkmayın diye hayır önemli olan anne karnındaki gelişimi evet son kontrolümde kızım 2700 gramdi ama ultrason da kilolar ölçümler oynayabiliyor . Ben çok sakin bir hamilelik gecirsemde kızım çok yırtık bir kız oldu 🤭🤭 Allah’ım hepimizin bebislerine sağlık , hayırlı ömürler versin.