21Nur 2 saat önce sarı sümüğümsü yapıda bir şey geldi biraz bel ağrısı hafif kasık ağrısı hissediyorum 35+5 haftalık hamileyim ilk hamileliğim tedirginlik var. Doğum başlangıcı yakın mıdır ne yapmalıyım?
Aysu2978 Benimde 4 gun once geldi nisanim 40 hafta 4 gunlugum ama ne acilmam ne sancim var istersen bi doktora git muayene etsinler
21Nur Aysu2978 hemen doktora gitmek istemiyorum çok ağrım vs olmadıkça nişan gelmesi kötü mü oluyor telaş etmeli miyim yani yoksa beklemek doğru mu
Denizx 21Nur hiç bilgim yok benımde ilk hamileligim son 6 gün kaldı bence git ne der doktor ona göre bilinçli olursun
Durmuss Bekle canım nişan gelince hemen doğum başlamıyo önemli olan suyunun gelmesi benm c. Tesi nişanım geldi pazar yani dün akşam 8 de suyum geldi şuan sancılarım var benmde ilk hamileliğim telaş yapmana gerek yok için rahat olsun😍
Prensesannesi16 21Nur benim 3 gün önce geldi hala bekliyorum açılmam var ama suyumun gelmesini gitsenizde nst ye bağlayıp çatı muayenesi yapılcak içinizin rahatlamasını istiyorsanız bence yarın gidin
Tizgi Benimde ilk hamileliğim nişan gelmesi gayet doğal ya bence hastanelik birşey yok doktoruna haber vermen yeterli ki ben haberde vermedim doğumdan bir gün önce gelebileceği gibi 1 ay önce bile gelebiliyormuş ama yinede sen bilirsin tabi