Lamelif Tüp bebek hamileliği olduğu için ve başta kanamalarım olduğu için çok sık ultrason çekiliyorum başta hep alttandı. 9. Haftadan sonra üstten haftada bir iki haftada bir ultrasonla bakıyor doktor ama ben endişeliyim bebeğime zararı dokunur diye. Siz ne kadarda bir ultrasona giriyorsunuz?
Zuzu Lamelif ultrasonun bebeğe hiçbir zarArı yok için rahat olsun ☺ Normalde ayda 1 kontrol oluyor ama
Ekin Ilk zamanlar 2 haftada bir, genelde 11,12. Haftadan sonra da ayda bir bakıyorlar. Ultrasonun bebeğe de zararı yok merak etme🙂