Amineninannesiii Kızlar merhaba belki saçma gelebilir ama 11+2 haftalık hamileyim af edersiniz arada sabahları sarı su tarzında kusuyorum onun dışından birşeyim yok kendimi hamile gibi hissetmiyorum normal mi? Geçen ay kalp atışını duyduk bu arada.
Nazlican1994 Amineninannesiii çok normal canım ilk başlarda bende öyleydim ilerleyen haftalarda hissedeceksin hamile olduğunu şimdilerde hep kusma ve mide bulantısı olarak geçiyor maalesef ☹️
Burcu_NFUE Amineninannesiii hamile gibi hissetmiyorum nedir yaa 😂😂 şanslı gebesin ne güzel şükret işte
SM00 Amineninannesiii bende 9+3 canım ben hiç kusmadım sadece bazı kokulara öğürüyorum bende cok korkmustum hamile gibi hissetmiyorum acaba bebek büyüyomu diye bir sıkıntı yok çok şükür doktor şanslısın tadını cıkar belirtilere takılma dedi 🌸 sende öylesin demekki