benimde mantar vardı önce doktora gittim antibiyotik başladı benle eşime sonra yine test yaptı bişey yok dedi sonra bi şekilde bu durum geçti sıra kisti geçirmekteydi bende ilaç üstüne ilaç bıkmıştım yani sağlıkçıyım ama ilaç kullanmayı sevmiyorum üst üste ki çok zararlı neyse bende başladım kekik çayına 3 ay adetimden 10 gün önce günde 2 bardak içtim adet olunca ilk gğnde içtim bıraktım , kistime baktırmak için gittim , doktor dedi ki sende kist falan kalmamış, neyse 1 ay bekledik kanım temizlensin dedim çünkü kekik çayı içildiğinde arkasına hemen hamile kalmamak lazım düşük yaptırıyor normalde o çay zaten aşırı söktürücü o yüzden kistide söktürüyor adetlerin pıhtılı gelirse şaşırma çünkü sökülüyor demektir neyseşu an çabalarm sonucu hamileyim sabır gerekiyor sabır…. Allah sabır versin canm