yagmuurry1 benim haftaya bugün Allah’ın izniyle doğumum sana cantamdakileri sayayım bence yeterli ve gerekli iki sırt çantası yaptım biri bana biri bebise.benimkinde 1 pijama takımı, 1yedek alt, terlik, taç, külot, sütyen, çorap, 1 gecelik, 1 ince uzun kol, deepend, göğüs kalkanı, göğüs ucu kremi , göğüs pedi (1tane) , Nescafe, kuru üzüm, ceviz, süt artiruci çay ve son gün kayısı hoşafı koyacağım bir de kirli poşeti. Bebişin çantasında ise 1 tane 5li hastane çıkışı ve battaniyesi doğumhaneye verilecek diye paketli, 2 yedek kıyafet(tam takım icligi şapkası eldiveni üst alt) muslin örtü, ağız bezi, çorap, alt açma (1 tane) pişik kremi, 10 adet bebek bezi, ıslak mendili, 1 emzik ve 1 kundak, 1 tane bebeğin yatağına sermelik yastık yuzu, 1 ince yedek battaniye, 1 yelek, Aptamil hazır tek kullanımlık mama (migrosta 9 TL ye satılıyor hazır yapılı ve bozulmuyor da) ,biberon. Bir de puset aldım pusetin içinde bir tık kalın battaniye var ufak da bir yastık(yastık emzirirken kafasının altına destek tutarım dedim )