Leyla3421 çok mu yoruldunuz 2 gün önce dip köşe temizlik yaptım hiç dinlenmedim aslında yorgun hissetmedim ama anca akşam yemeğinde oturdum ve ayaklarımın şiştiğini ve topuklarına kadar acidigini hissettim ve ertesi gün sabah 7 buçuğa kadar ayaklarımı uvaladim acısından uyuyamadım ve resmen agladim sabah 1 tane patrol içip uyumaya çalıştım gerçekten çok kötü bi ağrı allah hepimiz yardımcısı olsun