Merhaba anneler ..
28+2 ilk gebeliğim. Yaklaşık 4. Aydan itibaren karnımdan Uyuyamiyorum. Şu son zamanlar büyüdükçe, daha çok sorun haline geldi.
Sadece ekmeksiz yemek, çorba ,meyve vs tüketiyorum ama geceleri karnımın sertliğinden Uyuyamiyorum.
Sizde de öyle mi ?