oyku27 Kızlar nezle olacam hem gözüm yaşarıyor hemde sürekli hapşırma var 13+3 deyim bitki çayları olarak ne içebilirim nane limon olabilir mi
seda_00 oyku27 ben limonu doğrayıp kabuğuyla yedim bide sıcak suya limon bal sıkıp içtim bir haftada atlattım canım
lentil Elisammmbade yine ıhlamuru doktoruna sorup içmeli bana ilk başlarda yasaklamştı doktor içinde birşey varmş hatrlamıyorm. Ama sonradan 2 günde 1 grip olursan içebilirsin demişti oyku27
oyku27 seda_00 tşk ederim cnm bnm. Valla ilerlemeden çözüm bulmam lazım sağolasın 2 yaşında kızım da var hemde hamile olunca hastalık çok zor olacak
Ayliss1 @oyku27 grip oldum bende boğaz ağrımda vardı çok şükür yeni yeni atlatıyorum hala burnum tıkalı. Ben nane limon da içtim ıhlamur da içtim ama birer bardak içtim. Hiç bir şey olmadı şükür 34. Haftamdayım bu arada.
Birgezgininhikayesi oyku27 canım ıhlamur günde sadece bir bardak içebilirsin nane limonda öyle bir bardaktan fazla içmememi söylemişti doktor
3MelekAnnesi3 oyku27 içilir cnm bende suan hastayım grip öksürük tek içtigi nane limon günde 2 kupa içiyorum Baska bişey yapamıyoruz malesef birde limonu direk yiyorum bu kadar doktor ilaç yazmıyor