Zeynebakman Az önce de post açmıştım kimse cevap yazmadı. Rezene çayı içtim. 37+3 günlüğüm. Göbeğimin sağ tarafı resmen kitlendi. Tuhaf bi ağrı var. Yatırmıyor,oturtturmuyor. Napsam bilemedim ya
Pembe_duslerr Zeynebakman bir bilgim yok ama kendinizde skıntı hissediyorsanız acile gitmenizi tavsiye ederim ne desek boş şu anda bilemeyiz
Erez Zeynebakman Rezene dogumu tetikliyor hatta sutum olsun doye son haftalarda icebilirmiyim diye sormustum doktorum izin vermemisti
Zeynebakman Pembe_duslerr Oturduğum yerde kitlendim kaldım resmen. Eşim de gece vardiyasında. Evde tekim. Arayacağım şimdi.
Zeynebakman Pembe_duslerr Doğum sancısına benzemiyor. Ya da doğum sancısı bilemiyorum. Sanki göbeğimin sağ tarafına kramp girmiş gibi tutuldu. Tuhaf bir ağrı.
Pembe_duslerr Zeynebakman dogum sancısını yaşamıs birisi olarak şöyle söyliyim bambaşka birşey direk anlıyorsunuz sancının başladıgını benim belimde başlayıp kasıklarıma dogru ilerleyen adet agrısına benzeyen agrıydı.1-2saat bekleyin eger geçmezse kesin gidin belli olmaz Allah korusun.gebelikte Rezene tehlikelimi bilmiyorum emzirirken hep içiyordum.
Zeynebakman Pembe_duslerr Adet sancısına benzemiyor. Göbeğimin sağ tarafı kasılıyor. Sancı giriyor. O sancı girince kımıldayamıyorum. Bebek mi sertleşiyor acaba
Erez Zeynebakman Acaba stres yaptigin icin gecmiyor olabilir mi? Bir takip et gecmezse doktora gidersin haftasi guzel dogsa da şükür sprun olmaz belkide gelmek istiyor rezene bahanesi 😂
Zeynebakman Erez Sıcak bi duşa girdim. Rahatladım biraz. Allah’tan yarın kontrolüm var. Bakalım doktor ne diyecek.☺️ Doğuracakmış gibi hissediyorum