Almilamom Benimde 2. Doğumum normal oldu. Şöyle bir öneride bulunabilirim sana kesinlikle iğnesiz normal doğum isteme. Ölüyorum sandım canım çıktı sandım. Epidural yaptıracaktım ben aslında ama çoktan yolda doğumum başlamıştı, hastaneye gidince daha çatala almadan bebek kucağımdaydı. Keşke diyorum erkenden çıksaydık da yola hemen epidurali yaptırabilseydim. Allah herkese tek avazda doğum nasip etsin, benim başıma geleni de getirmesin İnşallah. 🧿