Cansurella Bebeğim iri biraz 3900 felan dogacak hastane cıkısı olur mu bilmiyorum 36 haftalık hamileyim suan 49 cm bebeğim
Burcu59 Cansurella bence dediginiz gibi dogarsa olur benim oglum 3750 dogmustu yenidogan tulumu oldu gayet 1 aya kadar giydi 1 aydan sonra olmamaya basladı.
SelinzgrSgan Hastane cıkısı değilde normal al yedekte bulunsun canım yeni doğanın giyebilcegi sekilde al bi takım olmazsa onu giydirirsin aklında kalcana olurmu olmaz mı dye için rahat olur
Cansurella Neslihannnn kaşar peyniri yedim canım genetik değil ben 2700 dogmusum 🤗🤗 kaşar peyniri öneririmm 😄
Neslihannnn Cansurella cnm bende kaşar yiyorum ama kahvaltıda bir iki dilim🙂sen nasıl ne kadar yiyorsun ve sadece kahvaltımı yiyosun
Cansurella Merve1996 hic sorma o yüzden sezeryan oluyorum 23 temmuzda 40 haftayı beklersek 4 kilo üstünde olur dedi doktorum her türlü normal yapamıcam yani drdim 38+1 de alacak iste 🤗
Merve1996 Cansurella bi yandan sevindim ne bilim tombis bi bebegin olucak cok tatli oluyor bi yandan Normal istemissin olmuyor ama herseyde bi hayir vardir sikma canini😊 ayrica benim dogumum 23 temmuz gozukuyor😊 hakkinda hayirlisi olsun
ElifSencan123 Benim arkadaşım 4.100 doğurdu gayette aldığı tüm hastane çıkışlarını giydirdi bir süre oldu yani hepsi
Cansurella ElifSencan123 canım ilk günler olsun da gerisi cok muhim değil 🤗🤗 hastanede kalmayın öylece 😃
Kivanclimerve Benim oglumda 4.560gram dogdu hastane cikisini 1 ay giydi sadece tulumlar olmuyordu alt ust takimlar oldu
Cansurella Kivanclimerve hastane cıkısı olduysa sıkıntı değil valla bugun gidip carsıdan 3-6 ay kıyafet aldım bu cocuk hala kılo alıyor ıkı hafta var doguma 🤗🤗
Cansurella Neslihannnn valla tavada biber kavuruom canım icinede rendelenmis kaşar 😃😃😃 mmm enfestooo bir iki dilimle olacak is değil bir kalibın ceyregını ye en azından 🤗🤗 ama cok kilo iyi değil bak normal istiyordum maalesef sezeryan olucam 🤗🤗