Sibbeell Kızlar bunu yapıp olumlu sonuç alan var mı transfer de ayrıca bir serum varmış onu yaptırıp pozitifi gördünüz mü yardımcı olur musunuz
minikmucizelerimmm Sibbeell ben ikisinide yaptırmıştım olmasa bile elimden gelen herseyi yaptım diyebilirim en azından diye çok şükür olumlu sonuç da aldım 🤗
minikmucizelerimmm Sibbeell 1300 tl gebelik asisiydi vajinadan döküyorlar iğne değil aslında serum gibi 1500 de yapıştırma işlemiydi maslak acıbadem bülent tras a yaptırdım ben
Sibbeell Cananyildiz canım bu embryo glue diyorlar bebekleri transfer esnasında tutunmasına yardımcı oluyormuş serum da transfer sonrası annenin bağışıklığını artırmak ve rahim kasılmasını azaltmak içinmiş ben de duydum bunu araştırıyorum bakalım
Sibbeell Cananyildiz transferden 1 ğün önce sanırım embryoyu bir tür yapıştırıcıda bekletiyorlarmış transferi o şekilde yapıyorlarmış sanırım tutunmayı kolaylaştırıyor