Merhaba :( ismim Nurgül 22 yaşındayım 1 düşük bir kimyasal gebeliğim 1 yillik evliyiz var ovulasyon testo kullanıyorum gunlerimi heo değerlendirdim bugun adet olmam gerekiyordu olmadim ama umidim yok bu ay nedense surekli rüyamda hamile oldugumu görüyorum keseyi gördüğümü, cift çizgiyi gördüğümü görüyorum inşallah rüyalarımi yaşarım o kadar cokta düşünmüyorum ama rüyalarım hep bu yönde rabbim isteyen her kuluna nasip etsin inşallah en büyük hayalim bir bebegim olmasi inslalh yaşarız bu duyguları 🥰 Burda sohbet etmek iyi geliyor motivasyon oluyor