Ay kızlar ben normalde 70 kiloydum hamile kalmadan önce bol su ve egzersizle 65 kiloya düşmüştüm hamile kaldıktan sonra ilk 1 ayda tekrar 70 kiloya çıktım ama geçen anneme gittiğimde tartıldım 66ya düşmüşüm çok su içiyorum tuvalete gidiyorum ve yürüyüş yapıyorum haftada en az 2 gün acaba bebeğe zararı olur mu bu kilo vermemin ya da çok su içtiğim için mi oldu çok endişeliyim