31+5 haftalığım, gebeliğin ilk haftasından bu yana reflü ile mücadele ediyorum. Yetmez gibi şeker problemim de çıktı. Açlık hissimi ancak midem bulandığında ya da elim ayağım titrediğinde hissediyorum. Yemek yapmak işkence gibi geliyor. Kendi pişirdiğimi yemek hiç haz vermiyor. Sizler neler yapıyorsunuz iştahınızı nasıl açıyorsunuz sanırım biraz motivasyona ihtiyacım var .zor bir gebelik geçirdim herşeyi tek başıma yapıyorum ailemden uzağım🤦♀️🤦♀️