Aysemre1 Ben dedim 30 dan sonra 2 haftada 1 gelmem gerekmiyor mu diye. Sorun olan hamileleri cagırıyoruz sende bir sıkıntı gözükmüyor agrın sancı da olmazsa gelme ay sonu gel dedi. Ozman da 34 oluyorum artık 2 haftaya düşer heralde kontroller bilemedim ki. Devlet hastanesine gidiyorum ben Çam sakuraya 🙄