Alone oğluma hamileyken gece üçe dörde kadar çok hareketliydi Ama genel olarak da çok hareketli bir bebekti doğdu hala hareketli aşırı hareketli hemde😂 şimdi ikinci oğluma hamileyim yine aynı Buda çok hareketli yatağa yatıyorum bir 2 saat kıpır kıpır herhalde Buda doğunca çok hareketli olacak gibime geliyor Kızım karnımda da pek hareket etmezdi doğdu hala hareketli bir çocuk değil yani içerde nasılsa çıkınca da öyle oluyor