Rabiaakrtl Balıkesir Edremit e tayinimiz çıktı Mardin’den sonra bir anda kültür ve medeniyet seviyemiz tekrar yükselecek 😂 şuan 31+3 günlük hamileyim kendime komşu arkadaş arayışındayım Mardin’de 2 yılım çok yalnız geçti 😂
Nigli123-35 Rabiaakrtl emin olun burda da yok 1 senedir tekim esim disinda kimseyle oturup konusamadim henuz 😕 umarim sizin oyle olmaz.
Rabiaakrtl Ozgepoyrazaden yaaaa çok güzel neresindesiniz biz bu pazartesi pazarı varmış ilçe jandarmaya yakın orda ev tuttuk haftaya geleceğiz tam anlamıyla inşallah
Ozgepoyrazaden Rabiaakrtl bizde kadıköydeyiz . Yakın bayağı olduğunuz yere . 4 yıl oldu İstanbul’dan geldik .
merve100 Edremit geliniyim, yaz sezonu gezmeler olmasa ben yaşayamazdım orada . Merkezde yaşıyorum kendim