Nsns canım aynısı geçen haftalarda bende de cıktı. Doktorum üç aydan onceyse bebeğe zararı olmaz dedi ama şimdi geciriyosan sıkıntı olur dedi tekrar test isteyip başka yere gönderdi o testimde iyi geldi daha önceden geçirmişim. Inşallah senin de öyle biseydir