Ozgesapmaz korkma bende öyleyim ekstra tansiyonum da cikiyodu benim bende kardiyolojiye gittim ekg eko çekildim hiç bisey çıkmadı tansiyon ilacıda başlandı nabzim yükselmeye devam ederse nabız düşürmek için ilaç verecekti ama ben tekrar gitmedim çünkü biraz da olsa eskisi gibi yukselmiyor nabzim çok yağlı tuzlu yeme sende kendini yoracak şeylerde yapma iyi bisey değil nabız yüksekliği benim ki 140lara cikiyodu ve özellikle yemeklerden sonra yükselir çok yeme her defasında doymadan kalk.