Selamlarr, benim sanırım son haftalarına girmiş hamilelerle dertleşmem gerekiyor.
uygulama son 10 gün kaldığını gösteriyor. Bebeğim 1 dk bile yerinde durmuyor, ayaklarımda ellerimde ödem başını almış gidiyor.
"hadi artık ne zman doğurucan"cılar telf da 3.saat tutuyor😂 stres, bilinmezlik hat safhada.
Hadi kızım sen normal doğurursun diye beni gaza getiren doktorum ultrasonda bebeğin kilosunu 4 kilodan fazla görünce sezaryen olmam gerektiğini söylüyor. Gerçekten 4 kg üstü normal doğuma engel mi? Tabii bunun "ben çocuğumu normalle 5 kg doğurdum"cular var tabi. Bu aralar bunları dinliyorum😅
umarım psikolojimi sağlam tutabilirim her kapıdan bi ses geliyor. Umarım durumlar sizde iyidir😊