LawyerEce Kararsizinsan Yabancı ülkede çok cool olarak kullanılıyor ama Türkiyedeyseniz tuhaf kaçar. Barbara-Barbaros diyince aklıma farfara şarkısı gelir. Güzel. 💃🏻
Ozgull11 Kararsizinsan çok güzel bence üstelik unutulmaz gelir bana silip gidilecek bir isim değil düşünüyorsanız hayırlı olsun kısaltmalara takılmayın hepimiz çocuk olduk dimi barbi yada barba demeleri tramvakit olmayacaktır şahsi düşüncem sağ salim kavuşmanız dileğiyle 🧿💙