3MelekAnnesi3 benimde öyleydi 33 ye yattım bir gece doğum başlamış dedi doktor ben hissetmiyordum ama 100 ün üstüne sancı çıkıyordu nst de.. 1 hafta sonra tekrarladı.. 36 ya kadar progestan kullanıp yattım. Çok şükür 39+1 de normal doğum oldu ama kendinizi hiç yormayın. 💗💗