İyi akşamlar güzel anneler 6 gün önce doğum yaptım sezaryen ile sütüm hemen gelmedi daha sonra geldi ama bir türlü bebeğim tutamadı memeyi göğüs ucum küçük çünkü sarılık çıktı birde üstüne üstük dün güzel emmişti ama bazen memeyi kabul etmiyor mamada veriyoruz mecburen sarılık içinde sürekli hastaneye gidiyoruz yarın yine gideceğiz 14 olmuş değeri çünkü sütümü sağıyorum emmese bile sütümden içsin diye napıcağımı şaşırdım kendimi hiç bu kadar çaresiz hissetmemiştim 😢